سوالات متداول نمایندگی

سوالات متداول نمایندگی



سوالات متداولی که در زمینه امور نمایندگی می تواند از سوی متقاضیان مطرح شود، در زیر آمده است.







در تمامی شهرستان ها نماینده ی فعال می پذیریم. برای دیدن جزئیات بیشتر در مورد نمایندگی به قسمت شرایط نمایندگی مراجعه کنید.
ابتدا به قسمت درخواست دریافت نمایندگی مراجعه نموده و فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید. کارشناسان ما پس از بررسی درخواست شما، در صورت احراز شرایط اولیه با شما تماس خواهند گرفت.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 0936.990.4863 یا 34120295-086 تماس حاصل نمایید.
بله. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت شرایط نمایندگی و درخواست دریافت نمایندگی مراجعه نمایید..
بسته به موقعیت شهر و جمعیت آن، تعداد نمایندگی ها متفاوت است. ولی جهت جلوگیری از رقابت بی مورد، اعطای نمایندگی در شهرها به صورت مطالعه شده انجام می گیرد و اولویت شرکت، افتتاح نمایندگی به تعداد زیاد نمی باشد.
خیر، برای درخواست نمایندگی ضرورتی به حضور در شرکت نیست و درخواست از طریق وب سایت کافی است.
خیر. خدمات پس از فروش صرفا توسط دفتر مرکزی انجام می پذیرد.
بله. یک دوره ی آموزشی و آشنایی با محصولات و خدمات برگزار خواهد شد که جزئیات آن بعد از عقد قرارداد به اطلاع نماینده ها خواهد رسید.
در صورت احراز شرایط و عقد قرارداد نمایندگی، قیمت محصولات و خدمات سایت با تعرفه ویژه نمایندگی ها برای آنها ارائه خواهد شد
پس از اخذ نمایندگی، یک حساب کاربری برای نماینده ایجاد شده تا وی از طریق آن بتواند کلیه ی خریدها، سفارش ها، ارسال محصول و ... را از این طریق انجام و پیگیری نماید.
بله. نمایندگان می توانند در پنل خود، قیمت و تعرفه نمایندگی خود و یا آن منطقه را مشاهده نمایند.
بله امکان پذیر است. ولی در نظر دشته باشید که نمایندگی هایی که انحصاراً محصولات و خدمات ما را به فروش می رسانند از امتیازات بیشتری برخوردار خواهند بود.
در وب سایت ردیاب24، می توانید کاتالوگ هر محصول را دانلود نموده و پس از پرینت، آن را در اختیار مشتریان قرار داده.
همچنین می توانید مشتریان را به سایت هدایت نموده تا اطلاعات لازم را کسب نماید.
  • نماینده، محصولات و خدمات وب سایت را با تعرفه مخصوص نمایندگی خریداری کرده و به فروش می رساند.
  • نماینده از تسهیلات در نظر گرفته شده در نحوه پرداخت برای نمایندگی ها بهره مند خواهد شد.
  • نماینده از کل فروش انجام گرفته در شهرستان محل فعالیتش، سهم دریافت خواهد کرد.
  • تمامی سفارشات و فروش های مربوطه به منطقه تحت پوشش نماینده، به وی ارجاع خواهد شد.
پشتیبانی از مشتریان برای تثبیت موفقیت یک کسب و کار بسیار مهم و حیاتی است. بر همین اساس لازم است دو طرف برنامه ریزی مناسبی برای جلب رضایت مشتریان داشته باشند. برخی از خدمات پشتیبانی، از طریق اینترنت امکان پذیر است، در این خصوص، واگذار کننده نمایندگی، خود خدمات پشتیبانی را بر عهده خواهد گرفت. ولی مواردی از خدمات پشتیبانی هستند که نیازمند ارتباطات حضوری می باشد. در این خصوص نماینده در حد توانمندی خود، از مشتری ها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.
چرا، شما می توانید همکاری هایی را با نماینده ما در شهرستان محل فعالیت خود داشته باشید. ما شرایطی را فراهم کرده ایم که ضمن حمایت از نماینده شهرستان مورد نظر، از توانمندی های افرادی چون شما که میل به همکاری دارند نیز بهره مند شده و فرصتی درآمدی برای شما نیز ایجاد کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما تماس بگیرید.
در ابتدای آغاز به فعالیت همکاری، نمایندگی ها موظف به خرید نقدی محصولات شرکت می باشند. پس از بررسی عملکرد نمایندگی در مدت زمان، بسته به حجم فروش انجام گرفته توسط نماینده و نیز امکانات، سوابق و مدت همکاری تسهیلات ویژه ای در پرداخت یا عودت محصول فروش نشده برای نماینده ها در نظر گرفته می شود.
  • اولویت اول در واگذاری نمایندگی با کسانی است که در ابتدا به عنوان مشتری عمده فروش، خرده فروش یا مصرف کننده حجم بیشتری از خرید را در شهرستان مورد نظر داشته باشند. کسانی که قبل از تقاضای نمایندگی حجم خرید بیشتری داشته باشند، عملا توانمندی خود را در فروش به اثبات رسانده اند و قطعا اولویت بسیار بالایی در دریافت نمایندگی خواهند داشت.
  • مراکز و شرکت هایی که در زمینه ردیاب های ماهواره ای در شهر خود بسیار فعال بوده و دارای شهرت در آن منطقه می باشند.
بله، قطعا استفاده از نام تجاری و منابع و وب سایت این شرکت موفقیت شما را در مسئولیت نمایندگی بیشتر تضمین خواهد کرد.
شما نماینده ما در شهر خود هستید، یعنی از هر فروشی که در شهر مورد نظر انجام می پذیرد، چه از طریق سایت و چه حضوری، منتفع خواهید شد.